-ört

Äntligen dags för helg! Skönt. I eftermiddag/kväll har jag och Malin ätit onyttig mat, slappat och kollat på film. Himla najs. Såg DaVinci-koden och Confessions. Confessions var en film med Jennifer Love Hewitt som spelade en jättebitch men som i slutet kom på hur hemsk hon varit och försökte ställa allt till rätta samtidigt som hon tillslut fick Prince Charming. Snuttegull då. Men trots den väldigt förutsägbara och amerikanska storyn gillade jag den. Mittemellan filmerna kom pappa och Amanda och lämnade av muffins, ett bordsben och en rosa gris med guldvingar. Dess syfte var att vattna blommor. just nu får den pryda en högtalare.

Planerna för resten av kvällen är att se Analyze That med kanske lie popcorn och sen krypa till kojs. Imon hade jag tänkt att kila ner till stan. upptäckte att jag måste klacka om mina blingblingstövlar och så förstörde jag ju mina leggings på Partyups så måste inhandla nya om jag ska kunna ha min korta pennkjol imon på office-temat. Hade vart hett med strumphållare till men det kanske hade passat bäst på Partyups. Sen kommre även pappa och kanske, kanske mamma och sätter upp bordet. Kommer bli så snyggt! Vet att det vart tjat om det, men shit! Hett kommer det att bli!!

Sen kommer ju också Robin hem imon. Mys. =) Hoppas att han har kul på konserten. Och det dyra hotellrummet. =) Hade velat gå ut ihop med honom imon också´, men när man är för liten så är man. Han ska till hotellet och Fridurt och Malört ska till TH. "Elört" hoppas vi också att hon hakar på. Inget svar på smset än. Men det hade vart kul. Kvällen hade varit fulländad om Emört också kunnat.   Nu har filmen börjat. Back to the sofa. Måste få in lite mer engelska och lite mer flyt på mitt prat. Behöver komma igång om jag ska klara C-kursen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0