aaah

Genomgången om hur vi skriver ut ska vara kl 13 idag. Jag som vill hem.... Vill mest vara hemma hela tiden nu känns det som. Men det är bara för att jag är så jäkla trött. Har problem med att komma upp halv nio på morgonen!! Det är inte normalt. Då ska man inte vara så trött. Ok att man är trött om man går upp halv sju, då kan man få vara lite trött, men itne halv nio! DÅ har man ju sovit ungefär nio timmar. Det är så konstigt. Måste ha mer promenader, MiViTotal, och kanske lite övrig träning utöver promenaderna. Men vitaminer och dagsljus är og det viktigaste. Så då är problemet som följer. Jag har 200 kr i plånboken. Ska jag köpa vitaminer för dem eller ska jag gå ut i helgen? Hade vart lite kul att också gå ut på lördag istället för att sitta hemma och vänta på Robin. Malin, hur var det där med TH?? Vad var det för något?? Ska iaf ta kontoutdrag när jag går hem idag. För om ajg kan klara mej på det jag har i pllånboken i helgen och ändå har ca 300 på kontot kvar kan jag nog gå ut. FAst då har jag iofs räknat med att jag får lön nästa fredag vilket faktist inte är helt säkert. Jäkla skit! Iallafall. JAg och Robin måste ta tag i hans kalas idag. Bestämma helt säkert liksom. Vore gött att ha det färdigt. Vore gött att ha på söndagen också för den delen. Slippa göra så stort kalas.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm, de va Office-night typ.. Ska va klädda i office-kläder.. njaa,låter la sådär.. då låter choklad-temat på respekt nästa freda bättre iofs! Fått mailet? :P

2006-11-15 @ 13:12:15
URL: http://maliina6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0