ah

Idag var jag hos mamma. Lånade ltie grejer till kalaset och skrev av recept på tårta. Sån där glasstårta jag hade med till dej, Elin. Hoppas att jag gör den lika bra som mamma. Sen när jag kom hem myste vi lite sen gjorde Robin mat. Han har blivit duktig med det. Känns bra =) Sen var vi och handlade. Sen skulle han och träna. Men nu kommer han snart hem. Mys! =)

Lånade mammas och pappas cykelpump. Så nu kan jag cykla till skolan igen. Skönt! Så segt att gå. Måste dessutom gå typ tio min tidigare på morran. Hinner ju inte se hela nyheterna när man börjar tidigt! =) Måste nog vara dagens i-landsproblem. Fick även se idag hur mamma gjort om mitt rum. Shit, det är omgjort till oigenkännelighet, eller vad det nu heter. =) Min rosa vägg är borta!!! Det var ju liksom jag juh!

Ah, får inget vettigt skrivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0