bakdag

                                                     

Idag är det definitivt dags för ett röj.Saker överallt och riktigt sunkigt faktiskt. Eller iaf ganska sunkigt. Måste också städa på lördag eller söndag förmiddag innan kalaset.  Har gjort tårtor idag också. Sen, bara för att det blev typ nio äggvitor över, gjorde jag maränger. Men alla fick inte plats på en plåt, så några stor typ och smälter bort på ett bakplåtspapper nu.

Upptäckte även idag att när man snoozat med mobilen en halvtimma stänger den av väckarklockan. Så jag vaknade nio, tänkte, äh va fan, och sov till elva. Likt förbannat är jag trött. På ett sätt är det skönt att inte ha några lärarledda lektioner, men det är lätt att det blir såhär. men eftersom jag inte har någon engelska imon eftermiddag ska jag stanna då och göra PA.

Mina maränger blir aldrig torra. De har stått inne en timma nu. Lite irriterande. Tog bort plåten som jag lagt över nu. Kanske itne blir så brända. Kanske är det som behövs för att de ska torka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0