begränsning

Var kvar länge i skolan idag. Blev färdig med foto b-projektet. 17 bilder tycker jag räcker. Vet inte vad jag ska ta på mer.  Men är nog nöjd med de flesta jag tagit. Så det känns br iaf. Men är ändå nervös för nästa vecka när vi ska presentera dem för klassen. Känner mej jämt så dålig när jag visar upp dem. Självförtroendet är på bått  efter varje sådan redovisning.

Usch, kan inte sitta mer framför datorn idag. Har så ont i axlarna.

Medieprogrammet på ALströmer är det enda medieprogrammet i hela Sverige som undervisar med storformatskameror. Det är så tuffa grejer. Bara lägga skärpeplanet vart man vill sådär. Det är nu man inser hur jäkla begränsad man egentligen är med en småbildskamera

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska kolla upp lite bilder på internet för att få insperation. Det gjorde jag nån gång, fast jag gjorde egna bilder av det.
Men, det fotot som jag tagit som har en liten man som gör en skugga. Det hittade jag nått liknande på internet. Fast jag tror att man bara såg mannen, kommer inte ihåg. Men då tänkte jag att det nog skulle bli gulligt att bara se en skugga och inget mer. Plus att jag la in jenny också, hehe. På så sätt blev det ju lite surrialistiskt också.

2006-11-13 @ 18:01:51
Postat av: empa

Oj, glömde skriva namn. haha =P

2006-11-13 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0