Dääänsihh

Partyups - Stayups.. =) Dålig humor vid den här tiden på morran. Särskilt när klockan typ han bli kvart i ett innan jag somnade. Idag är det Danmark som gäller. Därav denna tidiga uppstigning. Kommer nog hem ganska sent ikväll. Får sova ensam i natt. Robin är i Borås med med Lihv. Sen sen. Då kommer han inte undan. Känns som om vi inte har träffats på jättelänge. Eller inte riktigt liksom. Känns segt. Han var vaken igår när jag kom hem.. Mys.

Väntar p åatt mamma ska ringa och säga att de är på väg. Hon sa faktiskt halv åtta, åtta.  Halv åtta var det sista budet. Så därför har jag vart färdig sen tio ööver sju.. Va väl int eriktigt mening men har så svårt att beräkna hur långtid jag tar på mej på morgonen nu mer. Så olika från dag till dag. Men generellt har jag blivit snabbare än vad jag var förr. Tror jag iaf.

Dricker Citronmelisste. Man blir sträv på insidan av kinderna då. Men det skulle ju vara avslappnande så. Jag ska sova i bilen. Ända till Hallandsåsen då det vankas frukost. Gott. Hade vart ltie kul att åka Göteborg - Fredrikshamn idag. Men helsingör är också mysigt. Jag ska vara het i min nya jacka idag. Och ha min vita mössa och halsduk. Och mina fårullsskor. Kommer att se sådär vinternysig ut. Hoppas jag. Annars kommer jag väl att se ut som en fågelskrämma. Återstår att se. Nackdelen med detta teet är att det inte ska vara över 60 grader varmt. Gillar ju när det är sådär jättevarmt och härligt. Med lite, lite mjölk i. =)

Har så ont i mina fingrar. Bara för att jag har hållt på och tagit´också mycket i veckan så är de helt jättetorra med typ torrsprickor eller skärsår över hela fingrarna. Gjode ont när jag höll i temuggen och den var lie varm. Men samtidigt så är de tsynd att det är över för denna gången. Trivs verkligen. Inte riktigt samma stämmning som det var i somras men ändå. Jolene jobbade igår också. Det var kul. Det är bättre att vara på autoliv än autoflator. Tycker att folk är lite trevligare. På Autoflator får man verkligen bara göra skitjobb och även om de tär endel skitjobb på Als också så är det ine på samma sätt.

Nää ,vart håller de hus?! Fixa det sista nu iaf.


Kommentarer
Postat av: empa

Så jädra kallt och halt, vill inte gå runt i klackar då. Får bli byxor och linne. Fan vad tråkigt! haha

2006-11-03 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0