Färdig!

Nu är jag färdig med mina foto b-grejer. 17 bilder. Tycker jag är helt ok. Ska försöka få satt ihop dem idag också. Annars blir det nog imon eller torsdag. Blev bra. Är nöjd med flera. Ska spara över dem i jpg och lägga upp några här. Så att jag kan ladda ner dem hemma =) Och för att fiska efter beröm så klart. Höhö =) Orkar inte gå hem riktigt idag. Gör inget om jag stannar en timma till. Har inget att göra hemma ändå, förutom trist "hushållsarbete". Hann tillochmed lägga in en masikn med tävtt innan jag gick. Ska testa torktumlargrejen med mening också. Kanske funkar när man vet hur man ska göra. Är irriterad dessutom. Bara för att vissa i gruppen inte vet hur man skriver ut riktigt ska HELA fotogruppen ha genomgång med det. Hur svårt kan det vara?! Hur kan männskan ha missat hur man gör?? ÅH! Vad är problemet?!?! Börjar att bli lite hungrig. Ska göra pasta med tomat- och mozarellasås idag. Blev lite mozarella över igår när vi gjorde toast. Och salami! Gott. Var längesen jag åt det. Kul med lite variation. Fast just nu är jag sugen på precis allt... Stekt ägg på smörgås skulle inte sitta helt fel.. Kanske blir ikväll till Ugly Betty och Grey's Anatomy. Popcorn också så klart.

Kommentarer
Postat av: empa

Fyfan vad bra att du påminnde om ugly betty. Jag följer också det. Hehe, härligt udda serie.=)
Åh, så störande med den där genomgången. då man egentligen vill iväg och fixa med annat så måste man stanna kvar och kolla på sånt man redan kan.

2006-11-14 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0