F.O.U

Idag är det en stor dag på många sätt. =) Moby släpper ett best of-album och jag blev tillfrågad av två klasskompisar att följa med att äta. Shit alltså. =) Och det är itne slut imon. På släpps Viktor & Rolf-kollektionen för H&M och det är kunskapsmässa i GBG. Vilket innebär att jag är där och kan gå till H&M och kolla!! Det är stort. Missade både Karl Lagerfelds och Stella McCartney.Kanske kan jag ha en chans nu. Hoppas. Såg himla fint underklädesset på H&M's hemsida. Vill ha. Och så hade de jättesöta strumpbyxor med hjärtan. Unna mej det kanske.

Tog precis en chokladboll. Det ksulle jag aldrig gjort. Nu vill jag ju ha mer. Ska städa köket idag. Eller göra ordning i skåpen. Sen ska jag fika med Johanna. Ser fram emot det. Håller på och kokar golvmoppen också. Nu ska det bli lite fräschare iaf. Jaja.. datorn verkar vara på väg att kollapsa av att jag har för många fönster uppe. Är väl ett tecken från ovan att jag ska börja städa.

Bio ikväll - Förortsungar! Den är nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0