Fuck

Böhö. Typ ingen rba dag idag. Vill gå och lägga mej. Råkade av misstag radera 146 bilder som jag skulle ha till mitt foto b-arbete. FUCK. Men var väl inte jättemånga bilder som gick förlorade så sett. Av de majg skulle ha alltså. Men orginalen till de som jag redan fixat försvann ju. Och endel kul på manda och jocce och katten som skulle vart kul att ha gick också upp i rök. Sen har jag fotat lite nu. Blev inte så bra som jag hade hoppats. Har typ sju bilder. Kanske runt tolv, tretton nu. Behöver ju bara sju till.. :S Lite panik. Vetinte ens vad jag ska ta på!!! Ska vara inne måndag v 47. Men måste vara färdig om en vecka ungefär eftersom jag ska hinna binda ihop boken. Eld och vatten. Hrm... Vill ha macrooptiken av karin också. Får fråga henne om jag ser henne imon iskolan. Eller torsdag eller fredag. Vill ha egna grejer. Måste vara det bästa. Inte behöva bry sig om nån annan. Vill ha en annan kamera också. Har kommit på varför det jämt blir oskarpt. Jag är för svag. Kameran väger så pass mycket så att jag inte orkar hålla den lite längre. Vet inte vilket som är mest illa...

Nää, nu blir det faktiskt en tupplur. Kanske är på bättre humör när jag vaknar. Ska handla också. Känner inte för det. Men vill hinna umågs med Robin innan han tränar och det kommer vi typ inte göra ifall vi ska handla, sen göra mat och sen diska. Särskilt om han ska plocka bollar..


Kommentarer
Postat av: empa

Plocka bollar?? =P

2006-11-07 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0