häääääng

Ikväll är det party. =) Har fixat allt utom mej själv nu. Liite sent ute idag. Men pappa har vart här och satt upp vårt bord. Utan att Robin vet.tihi! *busunge* Det blev jättefint. Mamma hade också packat ihop alla mina saker. Ha rplockat upp allt utom böckerna. Är två proppfulla Ikea-kassar. Men det är skönt att ha mina böcker och skivor hos mej ändå. Har saknat dem.

Det  har vart en bra dag idag. Först var pappa här, sen mötte jag Lina nere på stan. Köpte leggings och ett par hängsler. Hittade fina underkläder också. Men det blir efter studiebidraget kommit. Hittade lie fina grejor jag vill ha. Sen efter stan gick jag hem och fixade med tvätten och sen kom Lina. Gjorde mat och åt ihop- Skönt att få lite sällskap till maten. ´Precis när vi började äta kom Malin också. Sen hjälpte malin mej att diska och sen var vi på Willys. Blir alkohol i spritform ikväll. Sen har jag dammsugit och strukit min skjorta som jag ska ha ikväll. Kommer bli snyggt. Snart kommer Robin hem också. Älsklingen! 

Kommer att bli kul ikväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0