Hälsning från Robin

Idag har jag och Emelite lekt en jätteliten stund. men trots den lilla stunden var det kul. Fast kom på att jag skulle frågat henne om hon ville följa med och handla present till obin nån dag med. Kanske kan skicka ett litet sms imon kanske. Får se. Har mer eller mindre ställt in mej på att åka imon men. MEn om nån känner att den nån vill följa med så hör av er vettja!

I skolan idag städade vi. Och åkte på palllyften. Det är alltid lika kul. Kommer du ihåg när jag och du, malin, gjorde det på karamellpojkarna?? Det var kul. Hittade ett kort i helgen där allt godis låg på bordet. Mycket var det.

Robin hälsar att han är snygg.

Nu ska jag och snyggingen sova. Om han kan slita sig från gitarren. Tycker att det ärmysigt när han spelar

Kommentarer
Postat av: Malört!

Hehe, ooja, de va kul som fasen de :)

2006-11-28 @ 00:23:40
URL: http://maliina6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0