Längtar

 

Klart jag komemr att va Emelie! Satsar på svart kort-kort och rosa! :) Hade hoppats på små djävlushorn också men får se hur det blir med det. =) 

Idag är sista dagen jag jobabr. Har fått vara på pass/förare hela tiden och ska vara det idag med. Trivs så himla bra där. Och det verkar som om de vill ha mej där också. Hade tydligen frågat contage om ajg kunde komma nästa vecka opckså. Misstänker att Elin ligger bakom det. =) Gillade henne. Gött iaf. Är nästan så att jag inte vill tillbaka till skolan utan fortsätta där. Gilalr Helena massa också. Elelr gilal de flesta där inne. Solveig är väl kanske sådär men...  Jaja.

Längtar så mycket till helgen. Dels är det partyups och sen får jag äntligen träffa robin i dagsljus. Typ. Blir ju inte att man träffas så mycket nu heller.. Lite på natten när jag lägger mej och lite på morran innan han åker.  Inatt när jag kom hem var jag pigg. Satt och kollade på tv till ett ungefär. Va ju SATC! :) Har ju iofs sett alla avsnitt men vadå då?? 

Nu ska jag snart göra mat. Salladen kanske jag ska göra nu. Bara gott om den kan stå ett tag. Sån där tomat och löksallad med massa fetaost och dressing på. *goffa* Lyckades typ asbra med maten igår också. Pasta med en ädelost- och skinasås. Jättegott. Ska äta det ikväll igen. =) Hopaps på lite tomatsallad till det.

Nu är jag inte så sugen på att åka till helsinör imon. Men samtidigt vet jag att det kommer bli kul. Men mamma och de verkar ju också lite tveksamma. Får väl prata med henne ikväll när vi slutat om hutr det blir. Var längesen jag var i helsingör också. Tycker att det är mysigt där. Slår visserligen inte Köpenhamn men det är det ju inte så mycket som gör. Skulle va kul att åka dit över en helg bara. Shoppa och festa. Åka några fler då än bara jag och robin. 

Just det, alla, 10 nov, utgång i Gbg??Sandra var sugen. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Förlåt frida för att ja inte hört av mej om partyups... ja antar att de e för sent nu, men ja tror inte att ja varken orkar eller känner för de faktiskt.. av olika anledningar.. Jaja.. Hoppas ni får kul iaf! :*

2006-11-02 @ 22:16:26
Postat av: empa

jag längtar också till helgen nu. Vad gör folk på fredag? jag tror att johan och jag ska titta på film eller nått. Ni kanske vill vara med alla ni andra också?
För min del på lördag blir det nog blå kjol och stayups. :D

2006-11-02 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0