Lätt

Filemn var bra igår. Lite småmysig. Efter var det inte så småmysigt. Skit samma. Blir väl bättre nån gång. Tur iaf att jag har världens bästa älskling. Sov dåligt inatt. Orkade inte åka till GBg. Vad får jag ut av det?? Typ inget. Kommer ju inte vara klokare när jag kommer direkt. Snarare ännu mer förvirrad.

Jag är hungrig. Men nej, bara ett litet tag kvar tills han kommer hem. Då blir det mat. Men inget innan. Ajabaja, inget småätande Frida! Det är det som leder till fördärvet.  Känner mej lite  bortglömd på nått sätt. Förstår inte varför.

Han kom undan för lätt... Men vad ska man göra. Är ju så svårt. Blir dubbelmoral liksom. Är ändå en person jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0