office

Imon ska jag leka med Malin. Det ska bli roligt. På lördag ska ajg gå ut med Malin. Vill Empa och Elin med?? Vore kul. Hoppas att bordsbenet finns på Ikea imon också. Fast kållered och bäckebol kanske får leverans samtidigt. Men man kanske kan ha tur. Vore skönt att få färdigt köket. Längtar så. Nu är ju listerna uppe också. 

Jag och Robin var i skolan idag och han kollade på mitt foto b-arbete. Han tyckte inte det var genomtänkt.. blev lite stött.... Visst kunde det vart mer genomtänkt men.. Tror att det är de som har ännu mindre genomtänkta saker än jag. Började med engelska c idag också. Det var kul. kommer nog att bli en brakurs. Inte så jättestor grupp heller. Kan vara skönt. Och så har vi ju Anna som lärare. Kan knappt bli bättre.

Längtar till lördag. =) office-tema. Ska ha kort svart kjol, vit kortärmad skjorta och mina blingblingstövlar. De är så heta!! och så vill jag ha platt hår med utsvängda toppar. men nu ska jag nog zappa lite. är nog simpsons!! 

Kommentarer
Postat av: Malört =)

Vi kommer lätt va hetast, Fridurt ;)
Nu e humöret på topp! =)
Tack för ida, förresten :)

2006-11-17 @ 21:31:16
URL: http://maliina6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0