osar

Ringde mamma och pappa, de skulle till ikea. Det är ju helt sanslöst! Hurra för kvinnlig inutition. Eller vad det nu heter. =)
De skulle iaf köpa ben ifall det fanns och detsamma med stjärnorna. Hoppas att det finns!! Vill verkligen ha sådana stjärnor. Och benet vill jag med ha. Fast de visste inte om de hann att komma med bordet och det denna helgen. Men kanske. Stolarna kommer ju ändå inte fören om två veckor på ett ungefär. Blir helt ok pris på assnygga köksmöbler.

Har gjort mej iordning nu och är färdig att gå. Funderar på att gå ner till stan innan. Robin skulle ju ändå in med Lihv. Såå.. Men jag vet inte. Kändes som om det skulle bli asbra idag n'r jag gjorde mej iordning men det blev det inte riktigt. Det är håret... Trivs sådär med det faktiskt. Får nog bli Marika nästa gång ändå. Eller så är det att jag har så fruktansvärt torrt. Kan ju faktiskt ligga nått i det. Men vet inte vad jag ska göra åt det. Skulle nog behöva äta lite vitaminer. Vill ha mivitotal. Men sen kostar en sån flaska 200 och det mäktar inte min ekonomi med just nu. fan, vad jag hatar det. Och fan vad jag tjatar om det!! Sanslöst.. Men så e're'me't.

Gah, vill hanågot att äta. Blir galen. Konstant hungrig och därav konstant bad breath. Iuh!

Kommentarer
Postat av: empa

Känns som när jag gnäller över mitt hår. Egentligen ska jag vara glad som kan välja om jag vill ha lockigt eller rakt. Men vafan, jag vill ha vågigt eller rakt självfall. Helst lite volym på det också. haha =P

2006-11-11 @ 16:34:34
Postat av: empa

förfest och gretas den 25.e?

2006-11-12 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0