PA - igen

Det gick lite trögt att gå upp i dag. Eller ah, beroende på hur man ser det. Hade vart betydligt trögare om jag gått upp kl 7, när klockan ringde för första gången. Mn nu kom jag ändå upp vid tio över åtta. =) Alltid nått. Iallafall inte som förra veckan när klockan hann bli elva. Är som vanligt tänkt att jag ska göra PA nu. Behöver bli färdig snart. Men jag bara pratar om att jag ska göra och behöver bli färdig, det händer inte så mycket IRL... Men kom på en plan idag. Om jag skyndar mej med PA:t, helst bli färdig i början av mars, senast. Så kan jag efter det lägga PA-tiden på att göra magasinet i grafen som skulle vart inne för ett år sen. Vill inte ha IG. Sen the Warriors också. Så är IG:na fixade.  Skulle vara intressant att veta vad jag kan få i graf om jag lämnar in magasinet. Blev väldigt nöjd med mitt slutarbete.  Jag är jättekär. Ifall nån skulle ha undgått det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0