Smartskaft!

Jag är väl så jävla smart ibland!! Knatar som vanligt upp ur sängen ca 06.35 och gör mej iordning. När jag är typ helt färdig vid kvart över sju kommer jag på: Faaaan, visst var det ifag vi började klockan tio för att resten av klassen har nationella prov. Skickar iväg ett litet sms till Falk och får det bekräftat. Men det är ju ingen idé och gå och lägga sej då, så här sitter jag nu, i M3 och det är två timmar kvar tills vi börjar. Men nu slipper jag förhoppningsvis stanna kvar lika länge i eftermiddag. Men ska nog stanna nån timma ändå. Kan vara skönt att få kommit en bit. 

Nä, nu kallar kalendern på mej, hihi

Just det, utskömda igår. Haha, kul.... Men mysigt var det =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0