Snaaart

Fan, läst massa bloggar. Vill ju meee skriva så bra. Ska nog ge fan i att skriva om jag är lite halvnere. Kan ju i annat fall, om jag får en oemotståndlig lust att skriva just vid dessa tillfällen, skriva på lunar och sälla mej till resten av alla de fjortisar med ångest och självdestruktiva tankar. Kanske vore nått.

Nää, uppryckning i bloggen från och med nu. Ska dessutom börja skriva min adress till den över allt. Tillslut borde väl nån bli nyfiken och gå in på den.

Datorn susar sjukt mycket. KAnske är skumgummi i den från mina mjukistofflor. Hungerm börjar att lägga sej. Snart börja Tyra också. Haha

Kommentarer
Postat av: empa

Haha, Johan dammade ur min dator efter att jag haft deni ett år eller nått. Jäävlar vad damm! Helt otroligt. Kanske är dags för din med. =P

2006-11-11 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0