Sneee

Ha, måndag igen. Fototeori hela dagen. Blir lätt lite tungt efter några timmar. Var oförberett prov idag. Fast inte på riktigt likosm. Kändes som vi gjorde det för att sedan ha något att gå igenom. Men det var bra. Svarade bra på endel saker. Men låg typ en siffra fel på slutartiden. 1/16 istället för 1/15. Bara för det blev ju allt fel när jag räknade. bländarskalan var också lite fel. Men hade de flesta siffror med ändå. Yeye.

Parrtyups i lördags. Det var kul. Förutom att jag blev lite för full. Och så var det trångt. Undrar om de egentligen fick ta in så många i den lokalen..? VAr typ som magras gympasal. Och så 420 personer.

idag ska jag fota lite. OCh städa. Och åka till Magra. tror jag. Men först ska jag skrapa bort stearinet som hamnade på golvet igår när Robin välte ner en ljuslykta. Tur att jag precis blåst ut den. Annars hade det kanske gått snett.

Kommentarer
Postat av: empa

ja, 360 personer fick de bara ha egentligen tror jag. Skittrångt. Det var så jävla roligt när vi dansade mot slutet uppe på fyrkanten.
Killarna drog verkligen i oss, hahaha. jag berättade för johan och mamma på söndagen. Hon tyckte det såg skitkul ut när jag visade på johan hur de drog i oss. sådär desperat. haha!
Me like you tooo!

2006-11-06 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0