Snö

Skrev ett jättelångt inlägg igår. Men sen blev jag utloggad så det försvann. Sen orkade jag inte skriva om det. Men det var iaf en lång och bra dag igår.

idag är det snö ute. Ska hämta moder innan jobbet. Och köra hem henne. Blir ju bar nååågra mil extra. Menmen. Kanske kan få bensin för det. (A)

Robin tränade inte igår utan mös med mej. Det var mysigt. Behövde det. Nu kommer vi itne träffas förren på lördag. Segt. Kramats hela natten. Visserligen i sömnen men ändå. Bra känsla i kroppen när man vaknar. Fick bestämt lite om sälen också. Blir nog bra. Vecka 5 eller 6. 

Idag ska jag byta adress igen. Men ni som har min adress kan fortfarande använda adressen hir. Jag byter bara för att hoppas på att få inackorderingstillägg. 

Ni lyssnar jag på Love like that med Stew på Pandora. Den är mysig. Men nu ska jag nog göra mej iordning. I och med att jag ska hämta mamma får jag börja med maten om nån timma..

Det är snö!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0