Tjejsnack v.47

Jag har gjort som så många andra och blivit medlem på tjejsnack

Barndom
· Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto) - En liten tjockis!
· Vad var din favorit lek/leksak? Kommer inte ihåg, men min tomtedocka var en höjdare!
· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar? Alika och Balika, hehe! De var mina låtsaskompisar och de första jag kan minnas
· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten! Hmm... kommer inte riktigt ihåg nått som jag gjorde innan jag var 6 eller nått. Men då klättrade jag upp på ett tak hos min dagmamma och trillade ner. Men till alla vuxna sa jag att jag hade trillat ner från en gammal traktorkära som stod bakom det uthuset vi var på taket på. Jag har fortfarande kvar ärren på mina händer som jag fick för att jag skar mej på plåttaket..  
· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes? Hmm... Var ganska smal vet jag, men kommer tyvärr inte ihåg några exakta siffror, men jag tror det var 2900 gr och 40 cm eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0