Café

Jag. Borde. Verkligen. Göra. Projektarbete. Fan vad jag inte vill. Inget kul alls idag. Teckensnitten cpar. Måste sitta och ändra teckenstorlek på ALLT jag skrivit in. Det är typ 400 olika saker. Som jag får sitta och ändra grej för grej. Men egentligen borde jag göra det. För det kommer ju inte bli roligare att göra det imorrn. Eller nästa vecka. Behöver fixa lite mer modeller också. Så om nån vet nån, hör av er!!! 

Ikväll ska jag göra MDK också. Ska försöka göra färdigt det och kanske stanna kvar imon och skriva in allt på dator här. Kan ju inte göra det hemma efterosm vi saknar både ordbehandlingsprogram och skrivare. Lite jobbigt men. Kan nog vara värt det. SKönt att ha allt på dator och finskrivet på papper med. Lite lättare att läsa det då.

Lyssnar på Silverchair. Antingen blir jag lite förbannad av musiken eller så är jag det redan.

The Guardian var jättebra. Var på Palladium i Gbg. Aldrig vart där innan. Det var stort. Vi satt på balkongen. =) Åt Zoo och Djungelvrål och drack Mer. Innan var vi på Fröken Olssons och fikade. Jag vill starta ett eget café. Det ska vara jättepoppis och mysigt med massa goda kakor och bullar. Och massa olika tesorter och kaffesorter. SÅdär tufft och proffsigt. Nån som vill va me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0