D70, kanske

Pappa var här idag. Kul. Typ första gången han bar är här liksom. Innan har det vart något. Typ tapetsera, böra in bord, hämta mej.. Kul att han kommer så här. Har tyckt att det vart lite trist att han inte vart här. Har ändå bott här i mer eller mindre 6 månader nu. fikade och tjötade. Visade han min D1x. Så vacker. =) Han berättade att Kenneth är i Taiwan nu så vi skickade ett sms till honom att han skulle kolla upp vad en D70 kostar. Jag kanske får en egen!!!!!!! WWWWOOOOOAAAAHH! Det pirrar i min mage redan nu!! =) Hoppas att de inte kostar så mycket. Hade vart helt underbar om den gått till typ 2000. Får man ju inte ens ett objektiv för här. Ska fråga Aqua imon med vad man ska ha för objektiv och så. Till att börja med. Kan ju inget sånt. För då kan ju han köpa det när han ändå är där liksom. Vore kul att ha ett macro också. Kanske ska skriva det till pappa imon att han ska be Kenneth att kolla på vad det kostar också. Älskar macrobilder. Vill kunna ta riktigt fräcka på blommor och så. Skulle vara ku latt veta vad det kvar för nått som han jirås hade också, som var så kort skärpedjup. Det var fräckt. Det är så snyggt också.  Kan ju verkligen inget sånt. :S

Lyssnar på kent. Var hur längesen som helst. Men det är Du och jag, Döden- skivan. Inte den bästa skivan de har gjort. Undra om jag nte har Vapen och Ammunition i bilen. Och å ligger Hagnesta Hill hemma. Verkligen har jag på datorn. Och B-sidor. Vilka finns det mer..? Isola... Den första, heter den bara Kent eller hur är det...? Just det, The Hjärta och Smärta ligger hemma också. Men det är ju bara en maxisingel. Den har jag inte lyssnat mycket på alls. Var kul när jag var och köpte den. Hade just fått mitt körkort och var i Fåglum på Ginza och köpte den. En måndag var det har jag för mej. =)

Nu sk ajag kolla kameror. Typ D70. =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0