kalas

Foto hela dagen. Gick igenom bilderna från Lights In Alingsås. Gillar verkligen inte att visa upp mina bilder sådär. Visst, jag är ju nöjd med dem och så, men ändå. Har väl för höga krav på mej själv. Kanske. Men det är nog bra också. Sen hade vi en liten genomgång på Capture efter fikat. Skulle gjort photoshop också men det hann vi inte. Aqua skulle tydligen på "fjant-möte" =) Han är bra.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Robin spikar lister. Borde komma på någon mat. Lax kanske. Men vill ha färsk pasta till det då. Och sån där god creme fraiche, som vi aldrig äter upp, utan får stå och bli gammal. Men den är ju så god att blanda med pastan och doppa laxen i.

Ska nog försöka få bakat bullar idag med. =) Roligt. Vill baka kakor också. är på jättebakhumör.  Ska nog skicka ett mejl nu som jag borde skicka för några veckor sen. Typ en månad sen. Fy på sej, Frida-

Kollektivt kräkkalas är ett kul ord. Men det är nog inte så kul i praktiken. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0