kanelbullens dag 4 okt

Satt kvar och gjorde mitt PA ändå idag. Eller till halv två ungefär. kom en ganska bra bit på själva kalenderdelen. Känns bra. gjorde lite misstag också men nu vet jag hur jag ska göra i fortsättningen. Det var väl inte så jättekrångliga misstag egentligen, men lite pissed blir man ju. Eller det blir ju så mycket bökigare.

Imorgon är det kanelbullens dag. Har förberett mej genom att baka 40 kanelbullar. De blev väl ok för att vara första gången. Nästa gång kommer de att bli världens hetaste. Då ska jag göra dem på TVÅ plåtar istället för en. Det blev en gigantisk bulltårta idag. Men lite fina blev de allt ändå. =)

Nu ska jag läsa igenom mitt svenskahäfte tills imon. är för trött eg. Fan. Men det går nog bra ändå. Brukar gå ganska bra på uppsatser. Man ska inte tänka så mycket, bara skriva. =) Det är iaf förra årets nationella provi svenska vi ska göra. Eller det som de gjorde i våras. 

Det luktar gott av kanelbullar här.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0