kort helg

Igår var det party. Det var kul. Men det var synd att det var fullt på¨Precis. Hade jättegärna velat gå dit.. Men det kommer väl fler chanser. IDag har jag klippt mej. Det blev jättefint. Mycket kortare. Ska färga det lite mörkare också. Men vet inte om jag orkar göra det ikväll. Robin ville tydligen se på film och äta godis. Får väl se hur det blir.

Har varit i magra också. Det var väldigt trevligt. Fikade och åt chips. Kändes som vanligt. Tog med mej lite grejer också. BLand annat min svarta jacka och ltie sminkgrejor.

Spy hard går p åtv. Har sett den typ tre gångre innan. Så dålig. Nää, ska väl ta ltie beslut nu då..

Allum imon?? Skulle vara skojsigt =) Liga var precis som jag föreställt mej, jättemysig och snäll.

Kommentarer
Postat av: empa

Måste få se hur håret blev. =)

2006-10-22 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0