löst sej

Nu har jag fått kläm på PA:t. Eller iallafall en av många grejor. Anledningen till att det cpade kan vart att futura fanns på datorn i foto b men inte på någon annan typ. Fick iallafall sitta i datasalen för janne och fixa till det där. Bytte till Helvetica. Sen funkade det äben i Foto b. Men när jag löst det dök nästa problem upp. I mars 2008 och maj, eller juni, är det sex veckor. Funderar på hur det ser ut i vanliga kalendrar när det är så. Antar att jag kommer att behöva göra om typ hela kalendern. Börja om från scratch typ. Eller inte riktigt. Planeringen har jag ju och så men ändå. Har ändå lagt ner ett par veckor på det jag gjort. Men ska kolla på Bokia om det har nån kalender, eller Lekhörnan. Ska ju ädå köpa present idag. Och förhoppnignsvis träffa sandra. Men är ingen idé att höra av sej än. Kasnke ta det om en timma eller två. 

Är trött nu.. Funderar på att göra varma mackor och te och lägga mej i soffan och kolla på World trade Center. Det regnar massa idag. Har cyklat med paraply. Men det hjälpte ändå inte för mitt hår. Det ligger i en böj utåt på ena sidan och inåt på andra. Ser ut som jag gjorde på skolfotot i trean eller fyran. =) Då hade jag också ungefär den här längden på håret. Har väl nån virvel som gör att det blir så tror jag. Blir till att tvinga in böjen sen. Fast i fyran har jag typ rakt hår förutom böjen. Alla mina lockar kom senare. Typ när jag gick i åttan, nian. Sen har det batra blivit fler. Tror att det berodde på puberteten. =) Amandas hår var ju likadant. Förutom att hon hade helt spikrakt när hon var liten. Sen blev det jättelockigt. Eller inte jätte men ganska. Som mitt ungefär. Men nu är det kort. Hennes hår alltså. Fast mitt är också ganksa kort. Men inte lika. Men det är skönt ändå. Nu blir det mackor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0