massa the!

Har  jääättelång rast. Eller 2 timmar iaf. Ganska långt. Ganska trist. Har skrivit in min bokrecension till svenska. Blev ganska nöjd. Räddaren i nöden är det vi har läst. Hela klassen. Kasnke iaf. Hela klassen SKULLe ha läst den =) Tyckte nog att den var ganska bra tror jag. Belv 299 ord, skulle vara mellan 200-300. =) Ganska bra gjort då. Har bantat ner den lite. Var typ 30 ord mer först. Men mycket onödigt. Som alltid när jag skriver. Kan bli lite mycket ord ibland. Pratar på utan att tänka mig för.

Igår var jag och Elin och lekte på stan. Det var jättekul! Åt sushi. Inte lika kul. Var inte så gott. Nått kycklingspett... Kallt.. Konstigt. Tur att jag fick sköljt ner det med varm choklad med grädde och cheesecake med varma hallon.  Det var jättegott. Köpte the på Tant Augustas också. Provdrack den sen på kvällen. Jättegott. New York hette det. Skulle typ vara något med jordgubbar och champagne eller nått. Var lite gräddigt i smaken. Hade nog varit lite extra lyxigt och gott med grädde, kaffegrädde eller kanske röd mjölk i. Helst lite kaffegrädde. =)  gott var det iaf. Ska låta det dra lite längre nästa gång bara.

Sen drack jag ännu mer the. Fast citronmelissthe. Det är också gott. Och avslappnande. Fast allt detta thedrickande resulterade i att jag  fick springa upp på toa två eller tre ggr i natt. Hur nödig som helst :P

Nu är det bara 25 min kvar tills jag börjar. Undrar om man kan lägga upp tiff-bilder här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0