Saknar

Är i Magra hos mamma och pappa nu.. OCh Manda så klart. Icke att förglömma. JAg och mamma var i sollebrunn och shoppade lite förrut. =) Köpte två jättesöta, pastellgröna ljusstakar på Trash. Från Rörstrand dessutom. 20 kr per stake. =) Sedan, efter det, var vi i möbelaffären.  Mamma hade vart där igår och köpt jättesöta ljusmanschetter. Typ längst in är det röda glasblommor och sen ut från dem går det långa ståltrådar med rosa pärlor på. SÅ jag var också tvungen att köpa sådana. Sen hittade mamma två svarta ljusstakar från Sia. Så de och manschetterna passade himla fint ihop tillsammans med ett par svarta ljus. SÅ sådana inhandlades. Eller mamma inhandlade åt mej. Skönt att bli lite bortskämd ibland. =)

Sen hittade jag en skittufft ljusgrej på trash också. Typ ett träd med massa blommor som det satt olikfärgade ljusdioder i. Så ett sådant blev också inhandlat. Inte bestämt om det ska sitta på balkongen än elelr stå i en kruka inne. Det är egentlgien utebelysning men den hamnar nog i köket ändå. Ska sticka ned den i frigolit i en kruka, sen har jag tänkt att täcka frigoliten med mossa tror jag.

Ikväll ska vi på bio. JAg mamma och pappa. Ska se "När Mörkret Faller". Den är nog jättebra tror jag. Nu sitter jag och väntar på att robin ska ringa. Han lovade att han skulle göra det idag. Vill och vågar itne ritkigt skicka ett sms till honom. Vill inte störa. Saknar honom så mycket. Skulle nästan kunna åka till Linköping nu bara föra tt få träffa honom.. TAr väl inte så lång tid... Eller? =) Så trist och nästan jobbigt att somna och vakna utan honom. Tänker på honom mer eller mindre hela tiden. Åh... Hoppas att han kommer hem ganska tidigt i morgon. Det värsta är att vi itne kommer att träffas något i veckan heller. Jag ska jobba sent.
Enda dagen är på tisdagen. Då ska jag inte jobba.. SKa till Protetiken i Borås. Klockan 8.30. får gå upp typ 6. Komemr att vara jättetrött eftersom klockan kommer att bli tolv´innan jag kommer i säng. Sen på fredagen ska jag med familjen till Helsingborg/Helsingör. När jag kommer hem därifrån kommer Robin att ha åkt till Borås och kommer hem först på lördagseftermiddagen. FAst kanske sover här mellan fredagen och lördag då med. Var minnesgudstjänst för mormor på lördagen klockan tio. Ska kanske gå då. Men får se.

Åh, ring, älskling, ring!! Saknar dej så och älskar dej så otroligt mycket. Behöver dej. Vill somna med dej och vill vakna med dej. Sedan bara ligga och prata och löjla sig, som vi brukar. Eller bara ligga och prata innan vi somnar. Bara prata om allt och inget. Saknar dej så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0