ute efter skalet

Jag är jättegodissugen. Typ bara en liten chokladbit. Bara lite då?? Snälla?? Men egentligen skulle jag lika gärna kunna äta maten från igår som ståri kylskåpet. Moussaka med tomatsallad. Ska ställa fram salladen lite innan bara. Inte gott när den är kylskåpskall. Var på min sista gratis tandläkarundersökning idag. Inga hål. Tog bort tandsten. Gör så djävulskt ont. Och blöder jättelänge efter. Det är alla trådar på baksidans fel.

Är faktiskt hungrig. SKa bli lite gott med mat när jag tänker efter. Känner mej lite slapp idag också. Men det får jag inte vara. Mycket som behövs göras. Först ska jag äta. Sen hänga upp lite tvätt och sen läsa mdk:n några gånger. Typ två, tre gånger. Städa toan sen kanske. Och sen kommer typ robin. Då ska vi göra mat (igen) och sen kanske Lights med Lihv och Hanna. På ett sätt känner jag itne för det. Har ju redan gått  det t vå gånger plus att jag måste ut och fota det innan söndag igen. Sen ska jag läsa mer mdk och sne kl 21 är det Matrix på sexan. Ska se den. Får väl läsa i reklampauserna i värsta fall. Robin får förhöra mej. =) Är sugen på någon form av paj. Mat- eller efterrättspaj spelar ingen roll. Är mest ute efterpajskalet ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0