Vill sova

Självklart, empalilla, att du ska få se hur håret blev. Nu har jag börjat att vänja mej vid färgen och klippningen. Känns bra igen. Men köpte två mössor idag för säkerthets skull.
Var på Allum med Malin och Liga större delen av dagen idag. Köpte lite smått och gott. Två mössor som jag nämde, tre rosa ögonskuggor, strumpor (prickar!!!) en rosa-grå randig tröja, ett par mockastövlar, fyra olika hårspännen... Ungefär så. Stövlarna var jättefina. SVarta med lite metallplttor på. Typ mjuka nitar. Mjuka och rinda. Och så ungefär fem cm kilklack. För bara 300!! Mirakel.

När jag kom hem var jag bara och lämnade mina saker och gav Robin en puss sen åkte jag ner till stan och träffade Elin. Vi var på Eksteds och fikade. Satt ute. Tittade på ljusen och lyssnade på mysmusik. Det var jättetrevligt. Men när man suttit där en timma började rumpan bli lite kall. Så vi gick till Thai Take Away och jag köpte mat till mej och Robin. En K1 och en K2. Det var gott. Även om jag inte var så hungrig. Åt en jättestor sallad på Paprika i partille. Träffade Sandra lite snabbt när  vi va där också. Ska kanske träffas i veckan. Hoppas att det blir av. Var längesen vi träffades. Typ helgen hon fyllde år. Det är två månader sen. Lite trist när det blir så...

Nästa helg ska jag nog vara ensam. Fast kanske flyttar till magra tillfälligt. Kan passa på och städa ur mitt skrivbord och lite så. Har lite sminkgrejor på toa kvar också. Robin vill att jag ska åka med. Elin verkade också lit eså. Men vill inte tränga mej på. Känner ju ingen liksom. Känns lite som; vad ska jag med och göra??  Fast samtidigt kanske det hade vart kul. Men det kanske är för sent nu. 

Sen i veckan händer det väl inte så mycket. Måste, måste planera bilder till foto b-arbetet. Ska vara inne snart. Har lovet på mej att ta dem. Tjugo bilder. Kan inte ens komma på nått. Eld och vatten är iallafall temat. Om nån har något förslag, hör av er!! 

Nu vill jag gå och lägga mej. Robin vill nog kolla på fotboll. Det är jättemycket kvar av den. Kanske ksa sova lite i hans knä så länge. Vill inte alls titta. Är väldigt nöjd med helgen annars, även om den har gått fort. Men tycker fortfarande att det är trist att vi inte kom in i fredags. Skulle åkt till Gbg.. =) Ice Cream Parlour är nu på fredag, Elin. Hade fått ett mejl om det idag. Men det kommer väl fler chanser. Kan ju ta Keybar så länge. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0