Vill!

Hemma hela dagen. Ska göra mdk. Men först ska malin komma!! just det, singoalla, ta upp. Så, nu är de framtagna ur frysen. Fan va trött jag är på dem. Ska aldrig mer äta singoalla citron/lime. Köpte i bräckboden när vi va i ullared i somras. Ett kilo.. Bara sådär. Nu, 3 månader senare inser jag mitt misstag. Uppenbarligen är jag ingen storätare av singoalla. Kanske satsa på Ballerina nästa gång. Och massa baddare :P. 

Ska nog hämta bilen idag. Den stora pärlan! Vi ska få ha henne till helgen!!! Kul! Robin är vettskrämd och svär på att inte köra. =) Snutten då! Lite kul ändå. Pappa hade tydligten gjort iordning min bil också. Städat, tvättat och vaxat den. Så nu var den tydligen en riktigt pärla. Min Pärla! 

Undra vad för kurser som är bra att läs aom man ska starta café. Jag är verkligen jätteinne på det. kom på häromdagen att jag har velat det i flera år. Jag kan ju iaf göra reklamkampanjer för det! Haha! Men kanske ska försöka mej på reklamare först... Hmm, stora beslut. Vill va färdig med skolan, nu!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0