38

Precis kommit hem från staden. Fikade och kollade i affärer med Elinen! Var himla roligt. Var så längesen. åt kladdkaka på violas och köpte en skjorta på Minettte. Från Koola Anna. Skitsnygg, rutig med trekvartsärm. Ska leta upp en bild på den. Hittade ett par skor också. På Skomästaren. Svarta, höga stövlar med lite strassstjärnor på. Riktigt partystövlar. Lutar nog åt att jag köper dem. Fast de var spetsiga. Är lite tveksam på det. Men får suga på den ett tag. =) Ju7st det, hittade ett par skinnhandskar också, på C-Väskan. Jättelånga svarta med brodyr på. De vill jag också ha. ska köpa ett par nya handskar ändå, och dessa är bättre än de röda på Centrum. Det enda är väl att de är billigare. Men kan nog tänka mej att detta är lite bättre kvalle =)

Har planerat helgen lite också. Gbg på lördag. Med enbart flicker. Kan nog bli jättekul. Ska typ bara gå och äta och sen kanske gå vidare till nån bar. Mest ta det lugnt. Inget party liksom. Så jag tänkte höra med Sara och Sandra ifall de vill följa med. Och så Emelie, om hon vill. Och Elin skulle höra med Sandra och Sabina kanske. Kan bli himla lyckat. Vill äta min nya favvomat, indiskt!!! *goffa* Grekiskt kan funka det med. Jag är inte den som är den. =) Synd att Malin inte är hemma och kan följa med. Hade vart ännu roligare då. 

Vill ta ett nytt hål i örat. Och vill jättegärna ha skorna. De passade tillochmed, även om det var 38or 
53192-22En sån här... =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh, ja vill oxa ut i gbg me tjejor.. hehe..
maste goras nar ja kommer hem.. da javlar.. ;)

2006-09-20 @ 21:21:32
URL: http://maliina6.blogg.se
Postat av: elin

hihi hade också skitkul igår :) ska ringa girls nu. Vi hörs!! puss

2006-09-21 @ 10:24:26
Postat av: elinen

jag vill meeee ha en sån piercing.. :)

2006-09-21 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0