Grrr

Jag har en gigantisk blåsa bak på min häl. Har gått i innetofflor hela dagen. Kändes lite löjligt att gå in på willys med dem.. Men wtf, det gör ju ont!! Undra hur det ska gå imon kväll. Ajajaj. Blir till att plåstra om plus att ta med massa extra. Ska bli kul imon. Kul att se vart empa bor. Och var så himla längesen jag träffade alla. Har isolerat mej lite. Är väl mitt eget fel antar jag. Jaaajaa. Hoppas att det löser sig till slut. Saknar min Malört också... Kooom heeeem!!! 

Håller på och gör varma mackor. Till Söt. Han kom hem idag. Skönt. Helt underbart att få krama honom och bara känna honom. ska bli skönt att inte behöva sova ensam också. Inte för att jag sover dåligt så sett, men sover nog inte lika djupt eftersom jag drömmer massa.

Har börjat äta sötmandel. Det är ganksa gott. Gott att ha nått att äta på när man ine har något bättre för sej. Fast vet inteom det är bra på nått sätt. Antagligen inte. Är kanske bara nötter. Men nötter är ju inte gott JUH!! 

Har tvättat upp mitt nyårslinne, den svarta korsetten och en brun, kortärmad stickad tröja.Funderar på att ha linnet imon. Kan va snyggt med jeans och leopardskorna till. Jaja, nu ska jag äta   

Kommentarer
Postat av: Malōrt :)

Har antagligen satt ett absolut sista datum.. 17
oktober av nan anledning.. kanske kommer hem innan
dess, vet inte :) Men aah, vill oxa festa me er!!!
De blir fest har imorrn, men Malin far ju naturgtvis
inte dricka p.g.a. medicinering... :@.. jaja.. Du
kommer iaf bli hetast me din leopardskor ;) Miss you
babe!! :*

2006-09-15 @ 10:56:38
URL: http://maliina6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0