hosta

Äntligen börjar jag känna mej lite piggare. Ögonen är nästan bra. Nu ser man att jag har ögonvitor, som robin uttryckte det tidigare idag. =) Har städat och grejat idag. Hans pappa m. resp. (som det så fint heter) kommer imon. Så har gjort en kladdkaka också. Fick i mej mitt behov av choklad då iaf. Slickade skålen när jag var färdig. *busunge* Det var gott. Är så gott när det är blockchoklad i, istället för kakao.

Hmm, tror inte att man ska ha hörlurar precis brevid skärmen.. Den är alldeles suddig i ena hörnet. Typ oskarp.

Ska snart diska nu. Kollat på de desperat hemmafruarna. Hoppas att jag kan sova bättre inatt. Vill kunna sova med Robin... Trist att ja ska hosta så mycket. Gjorde dessutom misstaget att äta popcorn, det hostar jag ännu mer av. Vill kolla lite på nyheterna också. Måste börja följa med lite. Oekj då. först lite nyheter. Sen diska!

*älskar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0