Kaaaaka!

Blev en lite misslyckad helg. Eller inte såå men... Kollade film hos Johan i hans nya lägenhet på fredagkväll. Jättemysig och fin lägenhet. På lördag skulle vi ju åkt itll gbg men så blev jag sjuk... Eller blev och blev, men blev värre. Så jag och Robin gjorde lite mat och skulle dricka lite vin. Men typ när maten var färdig började jag få ont i örat. Hann iaf äta upp maten. Sen låg jag hela kvällen. Från klockan sju. Hade så himla ont. Allt är typ bara en dimma. På söndagen gick vi lite tipspromenad. Sen var vi och köpte nässpray och hyrde film. Bröderna Grimm. Jättebra film, tyckte jag. Mycket sevärd. Sen kollade jag lite på One Tree Hill medan Robin diskade. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Kollade iaf ltie på S.W.A.T på trean. Den är bra. Har sett den innan. Så vi kollade till halv elva sen gick vi och sov. Fast jag sov inte... Har inte kunnat sova riktigt på flera nätter. Vart uppe och snytit, hostat... Inatt började mina ögon klibba ihop jättemycket också. Konstaterade i morse att jag har en ögoninfektion. Ser helt galen ut med mina röda ögon.

Hoppas p åatt nästa helg blir bättre. Inflyttningsfest och heldag i gbg .Och så kanske träffa sandra också. Hoppas jag hinner bli frisk. Ska ta det lugnt nu.. Va hemma tills jag är helt frisk typ. Kanske är lika bra. Så att det inte kommer tillbaka igen. 
Vill inte hålla på och vara sjuk sådär som i våras. Så jobbigt. Är livrädd för att det ska börja så igen. 

Nu funderar jag på att gå och lägga mej men kan inte riktigt bestämma mej. Vill ju på ett sätt va vakne tills Robin kommer hem. Längtar tills han bara ska träna två kvällar i veckan igen. Trist med tre kvällar.. Plus nån match. Är för social för det. Saknar honom.

men...men.. ja vill ha kakan

Kommentarer
Postat av: empa

har också sett bröderna Grimm. Den var härligt estetiskt sagolikt lagt. hehe

2006-09-28 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0