Lista

Tjuvade denna listan från http://litenpyret.blogg.se/

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Hmm.. Svårt.. Eftersom de flesta säger att jag är så ärlig så finns det nog inte så mycket de skulle bli
förvånade över.. =)

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Snällhet =)

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Nää.. Inte direkt.. Vore väl Fridurt isf.

Hur var du som barn?
en liten tjockis

Vad tycker du om fildelning?
bryr mej inte så mycket

Varför bloggar du?
För att det känns bra att få skriva av sig lite ibland..

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Hmm, vänskap kan ju va en form av kärlek också, tycker jag. Så då får jag ju säga att 
kärlek betyder mest. 

Vad kan man leva utan?
Mycket...

Vilket är viktigast hos din partner?
Att han bryr sig om mej

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Ska man ha det när man är 19??

Hur ofta lagar du mat hemma?
Nästan varje dag

Vad skulle du göra med ett friår?
Ingen aning.. Det är jag nog också för liten för

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Har precis upptäckt indisk mat. Det är ju en höjdare. Annars är jag mycket svag för grekiskt

Hur svarar du i telefonen?
"Hej, det är Frida"

Är du pinsam på fyllan?
Kan jag nog säkert vara

Vilken var din första konsert?
Backstreet Boys på Skadinavium i Gbg när jag var 10 år

Hur ser folk dig?
Ärlig, kanske :P

Människa som gör dig enbart ledsen?
Passar på den frågan

Människa som gör dig enbart glad?
Finns det nån sån?

Värsta känslan?
Ångest

Favorit tv-program?
Desperate housewifes

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Solen skiner, spelar ingen roll vilken årstid. Ligger och myser ett tag på morran och sen kanske har en mysig
 heldag i gbg.. Med vänner eller med söt, spelar ingen roll. Sen kanske party på kvällen. =)

När grät du senast?
I lördags pga mitt jäkla öra som gjorde så sjukt ont

Är du vidskeplig?
Mmm, i måttlig mängd

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Vet inte. Allt och inget typ

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nää..

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Vara kaxigare

Vart går din drömresa?
Hmm, kambodja.. Bland annat

Vem är ditt drömragg?
Hihi, robin så klart :)

När blir man vuxen?
Aldrig. Varför skulle annars uttrycket "Barn av sin tid" finnas?? 

Vill du säga förlåt till någon?
till alla mina vänner för att jag nog har igonerat dem utan att tänka på det själv. som det ofta blir när man är
kär...

Vem är din hjälte?
Mormor

Vad tror du på?
Ödet

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Vet inte

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
lycklig, antar jag

Vad är lycka?
Vet nte riktigt, kan man definera det?

Vilka personer beundrar du?
mormor och morfar

Vem var din första kärlek?
Tobbe Larsson

Vem har makten i ditt liv?
Jag själv hoppas jag. Men medier har nog en stor del makt också.. Tyvärr

Har du någon dold talang?
Jag är grym på att göra bra blandskivor

Har du mobbat någon?
Inte medvetet

Vilket djur skulle du vilja vara?
En katt. Eller en fågel

Har du någon fobi?
Mmm, för spindlar och för stora folksamlingar faktiskt. Mardröm är ju konserter och mellandagsrean.. typ

Vad är det pinsammaste du gjort ?
ja vet inte..

Har du snattat någon gång?
mmm *buse*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0