Ordning!

Jag har hostat sönder mitt öga... Igen.. Är nog två små blodkärl denna gången. Uppe i ena hörnet på...uhm...vänstra ögat... Jobbigt. Förövrigt blir ajg mindre och mindre röd för var dag som går. Och i morse kunde jag tilloch med öppna ögonen när jag vaknade. My God!!! Typ.. :) Men skönt att det går framåt iaf. Och sover bättre nu med. Det är bra.

Nu ska jag lyssna på Lily Allen och städa. Först toan och sen lite i köket. Eller om jag kanske bara gör snabbstädning á la Frida där. In med allt i ett skåp och ta itu med det en annan dag. Får se vad klockan blir. Men först bädda! Får inte glömma tvätten heller. Behöver få fikagäster oftare, om det innebär att det blir ett sådant här röj varje gång. Då skulle vi ha oklanderlig ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0