Party

Känner inte alls för att sitta ensam hela kvällen idag. Mamma och pappa skulle till lilly och claes, så dit kunde jag inte heller åka. Sen får jag väl egentligen skylle mej själv lite, för jag kunde ringt någon och frågat om den någon hade velat komma hit. Hålla mej lite sällskap.

Var himla kul igår iaf. Först var vi hemma hos emelie, ett jättefint hus. Sjöng lite singstar och fick kolla på alla hennes bilder. Fina. Hon hade gjort massa tuffa saker som jag inte ens skulle komma och tänka på. Men fick lite fler idéer till mitt PA. Och fick fixat två modeller. =) Så nu har jag iaf tolv olika bilder. Men skulle helst vilja ha lite fler idéer... Känns bra att kunna välja bort om det skulle behövas. Fast det kanske kommer. Men gillade oh-bilderna starkt! Det kommer jag att ta efter. Sen kom jag precis på hur man kankse kan göra sådär att fler bilder ligger "över" varann. Om man tar digitalt och lägger in i ps och ändrar bildens opacitet. Borde gå..  Ska bli kul att få kameran i veckan. Antar att det blir i veckan iaf. Men helst vill jag ju ha D70:n. Men det ska väl stå kvar där den står tills alla lärare är fotade.

Kollar på nått jättedåligt program på trean, Hus i Helvete. Vet ine vad annars jag ska göra. Svara på Oves mejl kanske. Kan va kul. Kul att hålla kontakten med honom. Sen går det iaf en film på femman jag ska kolla på, Sweet Home Alabama. Verkar bra. Sen går jag nog och lägger mej. Sorgligt allt låter.

Ja just det, igår! Efter vi hade vart hos Emelie tog vi bussen in till stan och så gick vi in på Gamle Port. Det var jättekul. Vi flickor dansade för fullt.  Kom fram ett par olika och dansade med oss. Lika kul varje gång. Sen gick Elin och myste med Lars så jag och Emelie fortsatte att dansa på den där scenen och porrade oss lite. Så himla kul! VAr liksom en ring med killar runt oss. Så illa! Men det är verkligen lika kul varje gång. *asg*

Får väl säcka ihop framför tvn igen. Skitprogrammet är snart slut iaf. Tack och lov!


Kommentarer
Postat av: Empa

Oh-bilderna. Vad var det för nått? Haha, jag har glömt av vad allt heter typ.
Jaaa, det var verkligen askul när vi dansade du och jag bland pojkarna. Jag berättade det för Johan på morgonen efter, men det lät inte så roligt tror jag. Jag lät nog mest bara slampig, hahaha! =P

2006-09-17 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0