skeleton

Just de, funderade lite på handskarna. Himla snygga är de ju, men det blir nog bökigt med så långa när man har en tröja med mudd... Åker upp och korvar sig och håller på. Får suga lite till helt enkelt. =) Har fått med Robin till att kika på mina skor idag. Eller mina är de ju inte än men..  höra hans utlåtande. =)

Är förkyld. Sov jättekonsigt inatt. Så nu är jag trött. Och huvudvärk. Kanske sova lite och sen en promenix. Men det är så jobbigt varmt! Kan ju inte ha tjock tröja men inte vara utan tjock tröja heller. Kanske en långärmad t-shirt. Annars har det väl vart en vanlig dag i skolan. Först tre timmar mdk och sen lite mer än en timma svenska. Lyssnade på redovisningar om författare från romantiken. Blir bara så trött på en person. Jämt ett jävla tjöt. Bokvåldtagen slår nog det mesta...

Just det, får inte glömma att kika på kameran. Kanske kan vara som malin sa, att man kan ställa in kikhålet efter ens syn. Låter ju ganska logiskt eftersom allt är helt suddigt. Kan ju va därför det är lögn att få en skarp bild.

Mina halsmandlar är lite svullna. Hoppas att jag inte blir värre till helgen. Ser fram emot det jättemycket!! Kan nog vara bra att vara ifrån Robin lite. Även om det tar emot. Vill ju inte vara ifrån honom..

Vi tittade på film igår och åt kina. Var jättemysigt. Skeleton Key. Himla bra film. Så härligt slut! Var ett sånt där slut när allt bara klarnar upp och allting i hela filmen är så självklart. Se den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0