Vill!

Jag känner mig alldeles jättekär idag. Det är härligt. Synd bara att han ska träna. Gjorde lite mat ihop förut, färsk pasta med lax och paprika-chili-creme fraiche. Det var gott. Den creme fraichen är så himla god tycker jag. Ganska stark men ändå. Ska testa att ta den i avacado sen. Köpte en när vi va och handlade tidigare idag. Och Kalaspuffar!!! Var hur längesen som helst jag åt det. Fast det är godast i början, innan de blir sådär svampiga.

Hoppas på att sova bätte inatt. Var jättelättväckt i natt. och när jag vaknade så kände jag mej klarvaken. Men imon kan jag sova länge iaf. Ska itne till skolan förren halv tolv. Har abara MUM. Vi ska börja att sätta ihop presentationen av media. Hoppas att det blir bra.

Just det, hade tänkt att lägga över lite ny musik på mp3n. Kan behövas. Gjordedet senast i somras. Vecka 27 eller något.. Lyssnar på Jack Johnson ikväll. Det är ofta det blir han när jag sitter här ensam. Skön musik att lyssna på på kvällen. Lite lugnt liksom. Orkar inte med för mycket då. Vill liksom varva ner.

Åhh, vill ha gull här hos mej nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0