Många kalas blir'e

Min tillfälliga ilskenhet igår har gått över nu. Nu är allt frid och fröjd igen. Jag och Pischen har myst nu på morgonen och läst Tusen och en natt. Den är bra den boken. ska jag läsa för mina barn om jag får några. Men ta bort snuskdelarna. Kanske. Eller så läsa det när de är tillräckligt stora. Fast varför göra sex tabu? Vänj dem från början, det går ändå inte att undkomma sex i  dagens samhälle.  lika bra att börja tidigt.

Idag är det kalas. För Robins syster. Blir mycket kalas denna veckan. närmare tre stycken. Och katten ligger och solar sig på soffan. Ser rätt soft ut.. Nää, om man skulle ta och ta på sig och bädda sängen, så är man färdig ifall det skulle visa sig att den där fota mat på hotell och restaurang skulle vara obligatorisk.. Skit, vill inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0