Undrar om inte vissa är lite bittra?

Idag kom jag på att under hela tiden jag och Robin vart tillsammans har det funnits folk som inte trott på oss. Okej, vi har bara vart tillsammans i 15 månader, men kan inte nån, för en gång skull säga: Jo, men det är klart att det kommer att gå bra för er, även om du flyttar. Det hade vart skönt att få höra något uppmuntrande istället för "det kommer aldrig att hålla om du flyttar" eller "Ska ni verkligen flytta ihop redan? Är inte det väldigt tidigt?" Ihopflyttningen har väl gått alldeles utmärkt? Eller? Är det nån del jag missat? Om bara vi och ödet vill kommer isärflyttningen gå lika bra. Det är ju bara tio mil och dessutom temporärt.  Så det är klart att det kommer att gå bra. Så det så.

Just det, jag har sökt till högskolan nu iaf, medie- och kommunikationsvetenskap i Jönköping och i halmstad. Och så Event Manegment i Varberg. Hoppas på Jkg.

Och undrar när ägaren till hockeyspelet komemr och hämtar det?! Snart annonserar jag ut det på Blocket.

Jag tror att endel har blivit bittra

Hoppas dessutom på promenad idag. Efter vuxengrejerna är avklarade.

Nog från mej idag


Kommentarer
Postat av: empa

Jag fick ju vara utan Johan massa när han var i lumpen.

2007-04-17 @ 08:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0