100 mil avverkat!

Igår var det avverka mil som gällde. Stockholm tur och retur. Var hemma strax efter tre i natt. Var trött det sista men annars gick det över förväntan. Två små stopp, ett i örebro och ett i götene. I örebro var det två koppar starkt kaffe och en äpplepaj och toabesök och i götene var det toabesök, äpple och häxvrål. kändes som om man typ var hemma när man var i mariestad, då var det bara åtta mil kvar. :) Men det tar ju ändå ett tag att köra. Var på väg att klippa en räv också. Fick bromsa och allt åkte ner på golvet. Yeye, det gick ju bra ändå, räven tog sitt förnuft till fånga och vände på vägen.

Idag är det packning inför flytten imon som gäller. Och att tvätta det sista av mina kläder, alla ljusa. =) min taktik verkar funka! :) Så ska väl börja med att ta ner alla vinterdäck till förrådet och ta upp mina kartonger som jag fått från contage.

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0