Bredband!

Idag fick jag äntligenvarit på Junet och fixat mitt bredband. Känns himla skönt att äntligen kunna använda internet.Har visserligen inte saknat det så mycket men det är ju många saker som man tar förgivet med det. 

Ikväll blir det filmmys hos Mimmi i Huskvarna. Ska bli trevligt. Istället för att gå ut. Ska lägga allt mitt krut på insparkssittningen imon. Ska tydligen vara med i vår grupps spex också.Visserligen bara springa runt som en tjuv och sen bli infångad av "poliserna" som efter de kedjat fast oss ska utföra en liten stripptease. Kommer nog bli himla kul! En hel massa skratt lär det ju vara iaf! Hoppas vi får många poäng! =)

Nu verkar det som om min dator har fått totalfläpp också. Får väl kika lite vad den sysslar med. Sen diska. Min roomie har ju kommit nu.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0