Film!

Ikväll har jag vart hos mimmi och tittat på film. Och ätit pizza och godis. Kollade på ID på femman också. Det verkar vara ett konstigt program. Vad som troligtvis måste vara världens mest irriterande människa var med och tävlade. Och inte nog med att hon var med idag, hon ska vara mednästa vecka också bara för att sändningstiden tog slut.. Åh jösses säger jag bara! Vi såg Elisabethtown förresten, med Orlando och Kristen. Den var lite småmysig sådär. Helt ok!

På tal om film så såg jag och min älskling en himla bra film igår! Filmatiseringen av en av mina favoritböcker, Parfymen. Fast filmen heter inte bara Parfymen som boken gör utan den heter Parfymen - Berättelsen om en mödare. Se den och läs den gott folk! Nu är det dags att krypa till kojs för min del. Ska ju fortsätta med alla presentationer av MKV-lärare imon. Och ha den första riktiga lektionen! Sen på torsdag är det muntlig framställning som gäller! Och sen plockar det på med en grej i veckan. Undrar om nästa kurs blir likadan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0