Finväder!

Idag är det fint väder, lagom tills många börjar jobba. Det har jag och robin firat med att sola hela dagen. Lite röd men himla gött ändå. Grillade hamburgare också när vi va där ute vid skår eller vad det hette. Alltid lika gott.

Igår var jag i magra och städade ur mitt skrivbord, ska ha med det till jönköping. Om två veckor har jag börjat högskola, det ni! Var en himla massa skit i skrivbordet iaf men lite grejer som v ar kul att hitta också, sånt som man glömt av att man hade. Två påsar med grejer som jag ska spara, plus min minneslåda, två påsar som ska gå till second hand, lite böcker till kusin Mathilda och en stor Gekås-påse som gick direkt till soptunnan.

Tvättade behåar också, har inget handtvättprogram på vår tvättmaskin så tog med dem hem. Men eftersom jag hade plockat med mig varenda behå jag äger och har glömde jag naturligtvis alla på tvättvindan. Får åka ut imon och hämta dem. Fast eftersom det är fint väder och jag är ledig anvönder jag bara bikini ändå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0