Hemfärd

JA, Elin, jag kommer hem till helgen! Tillochmed redan på torsdag. Melody club? Ja å du iaf empa. Är det nån mer som tänkt att gå. Ja menar, jag är ju redan alkis på halvtid nu så... varför inte fortsätta på heltid??

Idag var det sittning. Jag lyckades få en tröja från våra strippor! Yeey! Den ska sparas på! Även om det är Pers. Haha, han är så rolig! Och konstig!  Mest konstig faktiskt. Och man får ha en massa fördomar såhär i början..

Lyckades även bli övertalad av en Jasmine att jag ska gå på presentationerna imorrn. Shit. Vi ska iaf träffas här utanför tio i tio och sen gå och dricka kaffe. haha. Det är bra när man är bakis. Vilket jag lär vara!

Detta blir ett fylleinlägg... Får väl se hur länge det får vara kvar imorrn. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0