hemlängtan

Jag är iaf inte så bakis som jag hade planerat idag. Det är skönt. För idag ska det skrivas tal! Har iaf tänkt att jagska prata om foto men vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det och vad jag ska prata om men.. Får väl se, kanske kommer jag på nått annat superbra ämne att prata om.  =)

Idag ska jag kila ner till resecentrum och köpa tågbiljett hem också! Får väl se lite hur jag lägger upp det hela.. Kanske tar med alla grejer till skolan under dagen och åker direkt efter talet... Kan ju åka det tåget som går vid tre-tiden kanske. Då blir det lagom att elsk hämtar mig direkt när han kommer från jobbet.. Jaa, varför inte?  Då är jag hemma i tid också ifall det skulle bli melody club. Och hela fredagen ska jag ägna mig åt att läsa... Sisådär en och en halv bok kanske? Det låter väl rimligt....

Nä, fixa det sista nu och sen iväg till skolan!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0