Hufvudstaden!

Idag ska jag åka till huvfudstaden med far min. Eller han ska jobba och jag ska pka med och hämta robins nya pärla. Har inte åkt med pappa i lastbilen på hur många år som helst. Typ när vi var i luleå eller nått. Det var nog i sjuan eller åttan tror jag. Så det ska ju bli spännande. Synd att ingen kunde följa med på roadtrippen bara.

Igår var det sista kvällen på hotellet. Förhoppningsvis på länge. Fattar inte varför jag envisas med att gå dit. Men det var ju trots allt den sista onsdagsklubben och sista gången jag går ut i alingsås på länge. Sen blir det Jönköping för hela slanten. Ska bli kul att få se lite nya uteställen, få lite nya favoriter. Sen får ni komma till mig och så går vi ut, Girls Night Out! Det är fina grejer det! Gick hem tidigt igår för övrigt, men kände att det var lagom att gå då, vid ett-snåret.

Nu ska jag göra mig iordning och äta lite frukost, sen om jag hinner, packa lite inför helgen. Spännande! Pratade med anders igår, han var lika nervös som jag är! Alla är nog det skulle jag tro. Är man inte nervös har man nog inte alla hästar hemma =)

Stockholm nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0